Ching! Ching! Stuiterende euromunten op je bankrekening

Daar zit je: vrolijk, enthousiast en blij. Je hebt weer een awesome klant die is ingestapt in jouw traject. Je dag kan niet meer stuk. Tot dat je beseft welke rot administratie er altijd weer aan vast zit. Daar gingen je good vibes.

Jouw klant is ingestapt. En nu? Tijd om het factuur te sturen en de eerste e-mail die eigenlijk altijd een beetje dezelfde informatie bevat. Je eerste coachingsessie begint bijna met de klant. Je bent enorm blij met je klant, maar je baalt wel dat je eigenlijk altijd veel tijd kwijt bent aan het delen van de standaard riedeltje, maar het moet nu eenmaal en je klant heeft het nodig. Het is alleen zo zonde. Er blijft op deze weinig tijd over voor het deel waar jij de klant écht kan helpen. Jouw expertise.

Hoe jij een online training kan inzetten.
Je hebt het ongetwijfeld al heel vaak voorbij zien komen; online training, mini-cursus, challenge of een 12 weken traject. Het lijkt wel alsof ondernemer alleen nog maar dat doen en nauwelijks 1 op 1 coaching. Ik help je even uit de  bubbel: dat is niet waar!  

Maar waarom zie je het dan zo vaak? Omdat het veel mogelijkheden biedt en schaalbaar is. Ik ga je uitleggen waarom.