In 4 maanden jouw technische kennis én designvaardigheden een dikke upgrade geven, waarmee jij échte onderscheidend bent in de overvolle markt.
Je verlangt er naar om leeromgevingen te kunnen bouwen met een WOW-factor. Die jouw klant doen versteld staan en waar je zelf ook méga trots op bent. Je wilt weg van de ‘standaard’ learndash omgevingen en verder groeien naar het bouwen van échte professionele leeromgevingen.
Je gaat aan de slag met het integreren / optimaliseren van een designproces, je kennis uitbreiden over geavanceerde technieken en integraties én je eigen werkproces.

Jezelf alles aanleren zoals je skills en kennis is één van de dingen waar jij mega trots op bent.
Het was een uitdaging en kostte veel tijd.

Heerlijk voelde die uren die jij doorbracht én nog steeds doorbrengt achter je laptop. Gewoon je ding doen. Doen waar je goed in bent. Wat je leuk vindt. Je kan je er uren mee vermaken en ineens wakker schrikken van hoe laat het is.
Je begon je ding te doen door gewoon te bouwen voor jezelf of voor klanten. En elke keer als er een puzzelstukje ontbrak wat je niet wist, ging je Googelen, tutorials kijken of andere video uitleg volgen.
Het kostte even tijd om te zijn waar je nu bent aan kennis, maar juist daarom ben je er mega trots op. Jij wéét hoe je een learndash omgeving technisch in elkaar moet zetten en moet automatiseren met andere software zoals Mailblue of Woocommerce.
Maar steeds vaker loop je er tegen aan dat je iets niet weet.
In uitstraling.. Je wilt het professioneler, maar de plugins die er zijn blijven je beperken. Of in techniek. Je klant vraagt iets en het is voor jou nog onbekend terrein. Kan het met learndash? Of niet? Hoe dan wel?
Je wilt het niet meer ‘niet weten’.
Je wilt groeien, sterker in je schoenen staat als een expert en jouw klant op een professionele wijze kunnen adviseren, zonder twijfel. Je bent er klaar mee om jezelf klein te houden en te twijfelen of je genoeg weet.
Benieuwd waar ik kansen voor jou zie?

Je wilt vooral meer leren over techniek
- Het vullen van de lessen en modules vind jij een van de leukste dingen om te doen. Je vult deze met Elementor (of Divi) om het netjes te kunnen indelen, maar bent erg nieuwsgierig hoe dit nog beter kan. Bijvoorbeeld met video samenvattingen (transcripten) of powerpoint presentaties.
- Jij wilt overal een oplossing voor kunnen bedenken. Steeds vaker krijg je de vraag of het mogelijk is om antwoorden direct in lessen / modules te laten invullen, of je 2 verschillende groepen kan toevoegen in één cursus en de een soms net iets anders ziet dan de andere notitievelden of zelfs een complete kennisbank met Q&A terugkijken en al.
- Je weet dat de wereld aan integraties bijna oneindig is. Of in ieder geval: zo voelt het. Je wilt méér weten van integratie mogelijkheden voor marketing en tijdelijke aanbiedingen, iemand betrokken houden als die een tijdje niet ingelogd is geweest of groepstoegang geven zonder dure plugins, pas toegang geven na een coachcall en nog veel meer.
- Maar het oog wil ook wat. Jij wilt het liefst écht de vormgeving van de klant door kunnen voeren. Dat het een verlengde wordt van de website. Je hebt het elke keer geprobeerd met Elementor en een extra design plugin, maar het lukt je nog niet zoals je het écht voor ogen hebt. Ik ga je CSS leren, waarmee je wél kan creëren wat je wilt.

Maar jij verlangt ook naar meer dan alleen techniek. Jij wilt de WOW-factor in leeromgevingen.

Één conclusie kunnen we trekken: Techniek is geweldig en jij vindt het fantastisch. Maar jij wilt meer. Je wilt een WOW resultaat. Dat een leeromgeving écht van A tot Z klopt. Je voelt dat er op álle manieren zoveel meer mogelijk is voor een professioneler resultaat.
Dat is precies waarom jij hier bent.
Jij wilt niet álleen (geavanceerde) techniek leren. Dat kun je ook met Google en Youtube video’s. Jij wil het complete plaatje en álles naar een hoger niveau tillen wat er bij komt kijken. Jij wilt een leeromgeving bouwen met een kloppende klantbeleving. Dat jouw klant met een big smile naar de academie kijkt, studenten inloggen en écht het gevoel hebben dat er moeite in gestoken is en dit niet ‘weer’ een learndash omgeving is. Dát is wat jij wil.
De verwachtingen overtreffen.
Anders zijn dan anderen. Dat ben jij.
Tijd om daar mee aan de slag te gaan.
Wat je concreet krijgt

- 12 maanden lang 1:1 support via whatsapp en e-mail als je er even niet uit komt bij een klant. Wanneer nodig kijk ik live mee via zoom of ontvang je video’s (t.w.v. 900).
- Toegang tot extra workshops die jou nóg verder helpt om jouw klant te ondersteunen. Denk aan huisstijlen maken, klanten ondersteunen in content schrijven, inhoudelijke salespagina’s maken of SEO etc. (t.w.v 1250)
- 12 maanden toegang tot een eigen oefen leeromgeving incl. hosting, benodigde licenties (wanneer je voor een échte klant werkt, kun je hem bouwen in de oefenomgeving en daarna verhuizen naar de klant (krijg je ondersteuning bij). Licenties voor de klant zijn niet inbegrepen.). (t.w.v. 1000,-)
-
Onbeperkt toegang tot de online opleiding met 14 modules vol video’s, teksten, opdrachten en meer.
Alle kennis die jij nodig hebt over techniek, design, klantreis, klantbeleving én je eigen werkproces. Je gaat de kennis niet alleen in je opnemen, maar ook direct toepassen voor écht resultaat in opdracht van een klant óf een fictieve opdracht. (t.w.v. 3250,-) - 4 maanden lang 1:1 coaching sessies van 90 minuten waarin we samen duiken in jouw bedrijf, aanbod, werkwijze en waar de kansen liggen om direct te kunnen uplevellen. Daarnaast zijn de sessies ondersteunend voor onderwerpen waar je net even wat meer hulp nodig hebt om te groeien. (t.w.v. 900)
Inhoud van de modules
0
Je begint met een introductie van de opleiding: wat je krijgt, hoe je de opleiding het beste kan volgen, alle benodigde licenties en natuurlijk de eindopdracht waar je stap voor stap tijdens de opleiding aan gaat werken.
1
Je leert wat je nodig hebt van jouw klant voor het gehele project, leert welke tools wél en niet fijn werken voor je eigen werkproces én voor professioneel resultaat voor jouw klant, wat een geschikte hosting is én wat jij jouw klant natuurlijk kan opleveren!
2
Het meest uitdagende gesprek is het startgesprek. Hierin ga je de behoeftes achterhalen wat jouw klant wil én nodig heeft en hoe je dit doet. Want hoe voer je een gesprek of technische functionaliteiten met een klant die absoluut niet technisch is?
3
Je begint met een introductie van de opleiding: wat je krijgt, hoe je de opleiding het beste kan volgen, alle benodigde licenties en natuurlijk de eindopdracht waar je stap voor stap tijdens de opleiding aan gaat werken.
4
Je leert wat je nodig hebt van jouw klant voor het gehele project, leert welke tools wél en niet fijn werken voor je eigen werkproces én voor professioneel resultaat voor jouw klant, wat een geschikte hosting is én wat jij jouw klant natuurlijk kan opleveren!
5
Het meest uitdagende gesprek is het startgesprek. Hierin ga je de behoeftes achterhalen wat jouw klant wil én nodig heeft en hoe je dit doet. Want hoe voer je een gesprek of technische functionaliteiten met een klant die absoluut niet technisch is?
6
Ná de presentatie ben je niet klaar: je gunt in deze fase jouw klant tijd voor feedback.
In deze module leer je welke feedback wél oké is en welke niet, welke grenzen jij hierin mag stellen en de ‘eisen’ hoe feedback aangeleverd wordt die voor jou fijn werkt.
Ook geef je aan wat de gevolgen zijn als een klant besluit géén feedback te geven of er niet kritisch naar te kijken.
7
Yes, tijd om de eerste basis neer te gaan zetten. Je leert hoe je efficiënt kan werken met een basis omgeving, wat je wél klaar kan zetten en wat niet. Je gaat aan de slag met de informatie over een professioneel en gebruiksvriendelijk betaalsysteem én e-mailmarketingsysteem (wat zijn aanraders? Welke adviseer je wanneer?)
8
De basispagina’s die je nodig hebt ga je in deze module leren. Dit hangt af van de functionaliteiten die je klant wilt. De absolute basis zijn er 2, waar je gaat werken met dynamische content voor ingelogde / uitgelogde gebruikers.
9
Je hebt in module 5 een design gemaakt voor jouw klant buiten de lijntjes van standaard learndash. In module 6 heb je hier akkoord op gehad: tijd om te gaan realiseren! Je neemt een duik in de wereld van CSS. De code waarmee je alles in vormgeving kan aanpassen, dat niet met elementor kan.
10
Nu je de basis hebt staan én de vormgeving, ga je aan de slag met de functionaliteiten. Je leert custom functionaliteiten te maken zoals Q&A’s terug kijken in de leeromgeving, een gebruiksvriendelijke kennisbank met zoekfilters, een eigen notitie tool, antwoorden direct laten insturen via modules- en lessen en nog veel meer.
11
Naast maatwerk in de leeromgeving, leer je ook geavanceerde integraties: hoe houd je klanten betrokken bij jou cursus? Hoe stel je écht toegangstijd in vanaf het moment dat een klant start? Hoe geef je iemand automatisch toegang na een coachcall? Wat kun je marketing technisch met tijdelijke kortingsacties e.d.
12
De fase die het vaakst wordt overgeslagen óf niet grondig gedaan wordt: testen!
In deze fase leer ik je échte test te doen voor je jouw leeromgeving oplevert aan de klant. Ik laat je in detail zien waar je op moet letten.
13
De laatste feedback fase ná jouw test en voor de oplevering. In deze fase laat je jouw klant de leeromgeving doorlopen: je leert duidelijke grenzen stellen en afspraken maken wat wel en niet onder feedback valt, wat je in bepaalde situaties doet en waar je rekening mee mag houden.
14
De oplevering: Wat lever je op? Hoe lever je het op? Waar moet je rekening mee houden?
Ik leer je in module 14 álles over de oplevering.
15
Na de oplevering wil je jouw klant niet laten zwemmen. Je hebt licenties gebruikt, de leeromgeving heeft onderhoud nodig én jouw klant soms support? Wat kun je aanbieden en in welke vorm? Wat mag wel en wat mag niet?
16
Jouw netwerk én jouw bedrijf zijn de basis voor een goed resultaat. Je kunt niet alles alleen en jouw bedrijf bestaat met een goed aanbod, prijs, doelgroep, wat je juridisch moet regelen, offertes, afspraken etc. Niet het leukste, wel héél belangrijk.
De investering
De investering in deze opleiding inclusief software, toegang tot de online modules, coaching én support is eenmalig 2750,- ex btw.
(Betaling in termijnen is mogelijk).
Deze investering is met 1 – 1,5 klant terug verdient.

Veelgestelde vragen

De opleiding is gebasseerd op basiskennis van WordPress (installatie) én (basis)kennis van Learndash.
Het is een aanrader, geen must! 🙂
De opleiding heeft een unieke combinatie van kennis, waarbij de focus ligt op de totale klantbeleving. De ideale klantbeleving is een magische combinatie van techniek én design.
Ik kan je bijv. leren hoe je een module- of les qua vormgeving het beste kan indelen, maar als de technische kennis ontbreekt voor de ideale oplossing werkt het alsnog middelmatig.
Ik heb er bewust voor gekozen om dit in 1 geheel aan te bieden en niet los van elkaar.
In deze opleiding leer je álles dat je nodig hebt voor een leeromgeving met gebruiksvriendelijke klantbeleving. Dit betekent dat je geavanceerde technieken leert die soms een vervanging zijn voor een Learndash functionaliteit, maar vooral een toevoeging. Daarnaast leer je alles over ontwerpen (huisstijl analyse, wireframes, digitale uitwerkingen en design presentaties), klantreis én klantbeleving (ook voor je eigen bedrijf).
De investering in de opleiding is 2750,- Je kunt betalen in meerdere termijnen.
Binnen de investering heb je onbeperkt toegang tot de online opleiding met 16 modules, 16 coachingsessies, een jaar toegang tot de licenties (learndash, crocoblock, elementor, cartflows en Wpfusion) en een eigen oefenomgeving waar je ook de hosting leert inrichten voor optimale snelheid.
Je hebt onbeperkt toegang tot de online opleiding. Je kunt er zolang over doen als je wilt. De coaching is beperkt tot 4 maanden, maar kun je natuurlijk altijd verlengen als je hier behoefte tot voelt.
Elementor pro, cartflows, Crocoblock, Wpfusion en Learndash.
Binnen de opleiding leer je werken met onder andere Mailerlite (gratis), Mailblue én Plug&pay. De laatste 2 zijn betaald, maar ben je niet verplicht om aan te schaffen. Je kunt er voor kiezen hier pas in te duiken als je er een klant voor hebt óf je sluit het beide af per maand en je kunt het weer op zeggen.
Mailblue biedt wel meer mogelijkheden voor integraties met Learndash dan Mailerlite. De meeste klanten werken vaak ook met Mailblue (en ook steeds meer klanten met Plug&Pay).


Wie ben jij?
Ik ben Cindy, 29 jaar en woonachtig in het westland. Ik ben een 2/4 splenic projector en stiekem een kameleon. Ik weet mij alleen goed aan te passen aan de menselijke omgeving 😉
Maar als je mij vraagt wie ik écht ben, dan is er niet één antwoord. De één zal zeggen dat ik een creatieve duizendpoot ben en je stap voor stap meeneem in een heldere uitleg. De ander zal zeggen dat ik een wandelende IT encyclopedie ben met een korte, technische beschrijvingen. Maar één ding is zeker: iedereen zegt dat ik een Learndash Queen ben.
Afgelopen jaren heb ik mij 24/7 verdiept in Learndash én hoe je dit zo gebruiksvriendelijk en professioneel mogelijk kan inrichten met een eigen design en extra functionaliteiten.
Het was voor mij één grote speeltuin, waar ik niet in rond dwaal, maar zo in ben uitgeleerd. Ik zie. Ik lees. Ik doe. In no-time. Techniek is mijn 2de taal. Een natuurtalent (volgens mijn human design. En klanten).